توسعه دهنده ی وب||Web Developer

آموزش برنامه نویسی و طراحی وب

توسعه دهنده ی وب||Web Developer

آموزش برنامه نویسی و طراحی وب

توسعه دهنده ی وب||Web Developer

من احمدرضا حسینی هستم! یک برنامه نویسی PHP که باور دارم همه میتوانند! میخواهم در این بلاگ شما را نیز با دانسته های خود آشنا کنم تا ببینید که چه قدر بعضی کار ها که دشوار به نظر می رسند آسان هستند و مانند آب خوردن میشود آن ها را انجام داد!
میخواهم بگویم که ما میتوانیم!

بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

شروع کن و بگو میتوانم!

احمدرضا حسینی | پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ب.ظ

I can

دوستان! به سایت بلاگ یک توسعه دهنده ی وب خوش آمدید! کسی که وب را توسعه میدهد حتما نباید دانشگاه برود! نباید سنش بالای x سال باشد! نباید خوشگل باشد! نباید قبلا سابقه داشته باشد! این میدان آزاد و رایگان است!! میدانی برای همه! جایی که میتوانید استعداد خود و قابلیت های خود را به نمایش بگذارید! جایی که هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر وارد آن شدید خروج از آن یعنی از دست دادن یک زندگی جدید! یعنی از دست دادن قدرت تفکر! این جاست که شما باید در آن بمانید! بمانید و بگویید که من میتوانم!؟ ایجا منطقه ی ماست ! ورود انسان های ظعیف که خود را باور ندارند اکیدا ممنوع! همه ی ما میتوانیم!این را باور ندارید! پس همین حالا اینجا را ترک نمایید!؟ اگر هم باورد دارید پس ادامه ی مطلب را بخوانید... .


چه میکنیم؟!

ما  میتوانیم وبسایت های پویا را طراحی و برنامه نویسی نماییم!

ما میتوانیم از برترین ها استفاده کنیم!

ما میتوانیم تشخیص دهیم چه بد و چه خوب و چه بهتر است!

ما میتوانیم برای کار هایمان استدلال بیاوریم!

ما میتوانیم کسب در آمد کنیم!


همه ی این ها در صورتی ممکن میباشد که از برترین ها استفاده کنید! از بهترین ها و... . اگر میخواهید که یک توسعه دهنده ی وب شوید باید بدانید که:

1-میتوانید از مطالب همین وبلاگ استفاده نمایید.

2-میتوانید از سایت php.net برای برنامه نویسی PHP استفاده کنید(زبان برنامه نویسی تخصصی خود من).... .

3-باید پس از این ها تحقیقات بیشتری انجام دهید و از روش های جدید استفاده کنید!

4-باید به روز باشید.

5-باید بگویید که من میتوانم!


این بلاگ چه دارد؟

1-آموزش های PHP که زبان جالبیه و خودم هم عاشقشم!

2-آموزش های Html

3-آموزش های css

و... .

(سه مورد اول مطالبی هست که بر بقیه ی آموزش ها و مطالب ارجعیت دارند)... .


پس همین حالا شروع به خواندن اما مهمتر از آن انجام دادن کنید! انجام دادن یعنی استفاده از مطالبی که خوانده ی اید و کد نویسی با چیز هایی که آموخته اید و عملی کردن تمارین و... .


بدانید که:

1-با انجام عملی تمرین ها موفق میشوید! کتاب که علم نمی آورد(البته در حوضه ی کاری ما, بلکه بیشتر کار عملی تاثیر دارد).

2-همیشه به مسائل بزرگ کوچک نگاه کنید .

3-یاد تان باشد که فقط به غیر ممکن بگویید که غیر ممکن است زیرا هیچ کاری غیر ممکن نخواهد بود!

4-همیشه تلاش کنید و به روز(آپدیت) باشید.

5-مغرور نشوید!

6-اگر تازه کارید نگویید نمیتوانم(من خودم دو ماه کار میکنم اما موفق بودم از نظرم).

7-همیشه زکات علم انتشار علم است! پس آن را به دیگران نیز به بهتریت شیوه بیاموزید!

8-این را به یاد داشته باشید:یک انسان نا موفق میگوید ممکن است اما سخت است! اما یک انسان موفق میگوید سخت است اما ممکن است!



پس حالا شروع کنیم!

نظرات  (۲)

سلام . لینکت رو گذاشتم لینکم رو بزارید . دنبال کردن رو هم بزارید تا دنبالتون کنم .

 

سایت:http://parsizmusic.blog.ir

 

نویسنده : The Wolf

 

سلام . لینکت رو گذاشتم لینکم رو بزارید . دنبال کردن رو هم بزارید تا دنبالتون کنم .

 

سایت:http://parsizmusic.blog.ir

 

نویسنده : The Wolf

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی