توسعه دهنده ی وب||Web Developer

آموزش برنامه نویسی و طراحی وب

توسعه دهنده ی وب||Web Developer

آموزش برنامه نویسی و طراحی وب

توسعه دهنده ی وب||Web Developer

من احمدرضا حسینی هستم! یک برنامه نویسی PHP که باور دارم همه میتوانند! میخواهم در این بلاگ شما را نیز با دانسته های خود آشنا کنم تا ببینید که چه قدر بعضی کار ها که دشوار به نظر می رسند آسان هستند و مانند آب خوردن میشود آن ها را انجام داد!
میخواهم بگویم که ما میتوانیم!

بایگانی
نویسندگان
آخرین نظرات

اسکریپت کلیک آپ

احمدرضا حسینی | شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ

کلیک آپ

من توی این ماه شروع کردم به طراحی یک اسکریپت آپلود سنتر به نام کلیک آپ... . نسخه ی اولش نسخه ی بتا1 نام داره و در این نسخه از برنامه نویسی شی گرایی استفاده نشده و تنها هدف در این نسخه نشان دادن امکانات اسکریپت میباشد! بی شک در نسخه بعد یعنی بتا 2 مشکلات بتا1 برطرف خواهد شد و از نسخه ی یک (نسخه ی اصلی) شما اسکریپتی را مشاهده خواهید نمود که میتواند با اسکریپت های بزرگ همچون کلیجاو و میها لیسم رقابت کند... .این اسکریپت تا آخر این هفته در نسخه ی بتا در سایت های اسکریپت و سایت رسمی (احتمالا cu.ir) منتشر خواهد شد... . منتظر ما باشید... .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی